Subject: FW: Raplamaa Rapla vald Viljandi mnt 124 elektriliitumine, LC1117
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 11:15:25 +0300

From: Arvo Veltri <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 16, 2025 10:12 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Raplamaa Rapla vald Viljandi mnt 124 elektriliitumine, LC1117

Tere Melika

Anne puhkab. Palun registreeri see mulle täitmiseks.

Arvo

From: Arvo Veltri
Sent: Wednesday, July 16, 2025 10:11 AM
To: Anne Vesinurm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Raplamaa Rapla vald Viljandi mnt 124 elektriliitumine, LC1117

Tere Anne

Palun registreeri see mulle täitmiseks.

Arvo

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 16, 2025 9:57 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raplamaa Rapla vald Viljandi mnt 124 elektriliitumine, LC1117

Tere Arvo!

Pöördun jällegi Teie poole seoses Viljandi mnt 124 elektriliitumise 
projektiga.

Liituja soovil sai uuesti lahendust muudetud ning pean uuesti kõikide 
osapooltega kooskõlastama.

Edastan Transpordiametile uue lahenduse projektdokumentatasiooni. Manuses. 
Loodetavasti on see nüüd viimane kord 😃.

Lisasin igaksjuhuks manusesse ka vana lahendusele antud kooskõlastuse.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Kotter Sander
Sent: Tuesday, December 10, 2024 1:14 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Raplamaa Rapla vald Viljandi mnt 124 elektriliitumine, LC1117

Tere Arvo!

Kooskõlastasite juulis ühe elektriliitumise projekti – LC1117 Viljandi mnt 
124 elektriliitumine.

Tänase seisuga on aga liituja tõttu lahendus ning trass veidikene muutunud. 
Muutsime alajaama asukohta ning keskpingekaablite trass läks lühemaks.

Tulenevalt muudatustest sooviksin Teiega uue lahenduse kooskõlastada. 
Muudatustega projektdokumentatsioon manuses. Lisaks manuses ka varasemalt 
saadetud Transpordiameti kooskõlastus.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.